Sigrunds kortside

onsdag 2. mai 2012

Nå var det lenge siden sist.

 Jeg legger inn noen av de bildene jeg har laget siden sist jeg var her inne. Har desverre glemt å ta bilder av alt jeg har laget men det er da blitt noen bilder.


Begge mine døtre og en nevø er ferdig med sine utdannelser i år,
og jeg har laget kort til dem alle tre.





                                                                       

                                                                     Kort til et brudepar
                                                            Kort til et bursdagsbarn


                                                           


                                                                Et bursdagskort til


                                                                 Til en nylig født lita jente


                                                   Enda et kort til ei jente som fylte år.





Og til slutt enda et gratulasjonskort.










Det er blitt endret en del på innleggelse etc. siden jeg var her inne sist og jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg redigerer men det får være som det er. Får håpe jeg finner ut av det etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar